Pod naslovom Večerne ustvarjalnice je dne 25. in 26. aprila potekal dvodnevni tabor, namenjen četrto- in petošolcem. Na taboru so učenci ob sproščenem in prijetnem druženju pod mentorstvom učiteljic Liljane Bole, Alenke Slavec Geržina, Mojce Kristan, Polone Požar ter Katje Godeša usvajali kolesarske veščine ter razvijali likovne, dramske ter lutkarske spretnosti.
Z delom smo začeli v petek, ob 16. uri. Po uvodnem pozdravu smo se odpravili na igrišče za telovadnico, kjer sta učence pričakala dva razgibana poligona. Na enem so se učenci preizkusili v svojih kolesarskih spretnostih, drugi poligon pa so učenci prevozili s skiroji. Na prvi pogled lahki progi sta se izkazali za izredno težavni, saj ju je večina učencev premagala s precejšnjimi težavami (še zlasti kolesarsko). Na nogometnem igrišču so učenci obnavljali znanje za kolesarski izpit. Po gibanju na prostem smo se nato premaknili v notranje prostore šole. Učenci so si pripravili prostor za nočni počitek, za tem pa je sledilo delo po delavnicah. Svoje likovne spretnosti so učenci preizkusili v delavnici risanja na keramične ploščice. Ker predstavlja letos šola v okviru projekta Evropska vas državo Portugalsko, ki je znana po svoji bogati tradiciji izdelave poslikanih keramičnih ploščic, so se v poslikavi ploščic preikusili tudi naši učenci. V lutkarski delavnici pa so učenci izdelovali prstne lutke, ki ponazarjajo pomembne osebnosti iz zgodovine Portugalske. V dramski delavnici so učenci pripravili igrico Semafor gre po svetu. Igrico bodo ponovno zaigrali ob zaključku projekta Varno na kolesu. Opremljeni z žepnimi svetilkami smo se po večerji odpravili na nočni pohod po okolici. Z glasnim petjem med hojo so se učenci še dodatno napolnili z dobro voljo. Utrujeni in že nekoliko zaspani so si ogledali še risanko, nato pa se zleknili na svojo »posteljo« in zlezli v spalne vreče. Ob branju, druženju ter klepetanju so počasi vsi utonili v spanec.
Zjutraj je sledil le še zajtrk, pospravljanje in kratka predstavitev nastalih umetnin ter prikaz dramske igrice. Preden smo se poslovili in si zaželeli lepe prvomajske počitnice, so učenci o taboru zapisali še svoje vtise:
»Bilo je zelo lepo. Ravno prav smejanja in veselja. Samo spati bi morali dlje.«
»Taborjenje mi je bilo zelo všeč, najbolj se mi je zdelo zabavno, ko smo kolesarili med stožci in se vozili po lestvi. Všeč mi je bilo tudi, ko smo skupaj naredili predstavo o semaforju. Ni pa mi bilo všeč, da so bile zvečer učiteljice tečne, ker so bile zaspane.«
»Ko smo šli na sprehod, sem bila zelo zaspana in bi šla najraje takoj spat. Ko pa je bil potem v šoli na vrsti počitek, nisem in nisem mogla zaspati. Ko sem se zbudila, sem bila obrnjena na trebuh in ponoči sem zlezla iz spalne vreče.«
»Taborjenje mi je bilo zelo všeč, saj smo počeli veliko različnih reči. Najbolj pa mi je bila všeč delavnica risanja na keramiko. Tudi vožnja s kolesi mi je bila zelo všeč.«
»Na taboru mi je bilo zelo všeč, saj smo se cel dan samo igrali, spoznavali svoje spretnosti, delali igrico, gledali film, seveda pa smo premalo spali, čeprav so učiteljice tečnarile, da moramo prej zaspati.«
»Najboljše mi je bilo, ko smo šli na sprehod in ko smo delali lutke.«
Mojca Kristan