Dne 30. novembra so imeli osmo- in devetošolci tehniški dan. Tehniški dan je bil namenjen temu, da bi učenci  spoznali Šolski center Postojna kot eno izmed srednjih šol, za katere se bodo kmalu odločali, njen programe in dejavnosti.

Najprej so nas sprejeli ravnateljica šole, gospa Helena Posega Dolenc, gospa Teja Tomšič in profesor Danijel Mislej in Anton Drobnič. Predstavili so nam izobraževalne programe, ki jih izvajajo na Šolskem centru, za katere poklice se lahko učenci izobražujejo, ter dodatne interesne dejavnosti. Spoznali smo predmetnike posameznih programov, interesne dejavnosti, možnosti nadaljnjega izobraževanja in pridobivanja poklicev. Po malici smo se razdelili v tri skupine, ki smo jih že predhodno oblikovali glede na interese učencev:

Učenci, ki jih zanima tehnika, so bili v tehnični skupini, naravoslovno usmerjeni učenci so bili v naravoslovni delavnici, učenci, ki se zanimajo za podjetništvo, pa v podjetniški.

Skupine so vodili dijaki šole, ki so skrbeli za prehod po šolskih prostorih, pomagali pa so jim tudi pri dejavnostih, ki so jih učenci opravljali. Učenci tehnične skupine so v šolski delavnici videli, kako dela stružnica in kako se jo računalniško programira ter izdela izdelek iz kovine. Videli so tudi, kako dijaki izvajajo praktični pouk, in izdelali  preprost izdelek iz kovine. S pomočjo dijakov so z računalniškim programom za 3D modeliranje oblikovali ploščico s svojim imenom, bolj hitri pa so oblikovali še kakšen strojni del.

Učenke naravoslovne skupine so  spoznavale barve kot fizikalni in kemijski pojav, potem pa so spoznale tudi njihov pomen na področju biologije. Pri vsakem predmetu so naredile tudi praktičen poizkus.

Podjetniška skupina je imela dejavnosti v učilnici, kjer je delovalo pravo učno podjetje. Ker so se dijaki ravno pripravljali na sejemsko predstavitev, so imeli možnost iz prve roke spoznati, kakšno je vzdušje v podjetju, kadar se pripravlja kaj pomembnega in večjega. Sodelovali so pri izdelavi rekvizitov za okrasitev stojnice, dijaki so jim pokazali, kako se napiše račun, videli so tudi, kako zgleda sodelovalno delo od iskanja in uresničevanja idej.

Ob zaključku dejavnosti so profesorji pripravili kviz, v katerem so bila zastavljena vprašanja v zvezi s tem, kar so učenci v tem dnevu videli in spoznavali. Vse, kar smo videli in doživeli, je bilo vsem zelo zanimivo, spoznali smo veliko novega, še posebno bi pohvalila zelo prijazen sprejem gostiteljev in dijakov in njihove predstavitve. V šoli so učenci svoje doživljanje in mnenje o tehniškem dnevu zapisali in iz zapisov je razvidno, da jim je bil dan zanimiv, pester in poln novih spoznanj o vsebinah, pa tudi o srednješolskem delu in življenju v Šolskem centru.

(Skupno 511 obiskov, 1 današnjih obiskov)